Graafinen suunnittelu
Jos design ei tuo kauppaa, se on taidetta. Graafinen suunnittelu vangitsee huomion, välittää viestin, herättää luottamusta sekä luo yhteenkuuluvuutta brändisi ja asiakkaasi välille.
Unfairilla osataan ja uskalletaan myös kokeilla rajoja. Pientä yllätystä tulee aina, mikä on vain positiivinen juttu.”
Hannu ylinenpää
markkinointi- ja innovaatiojohtaja,
lappset oy
Hyvällä designilla on mitattava vaikutus siihen, miten hyvin tuotteesi tai palvelusi menestyvät.
Graafinen suunnittelu on enemmän kuin pelkkää estetiikka – se on tärkeä visuaalisen viestinnän muoto, josta on hyötyä myyntiputken kaikissa vaiheissa. Se nopeuttaa tärkeän tiedon omaksumista pukemalla monimutkaiset asiat helposti ymmärrettävään muotoon. Siksi sillä on olennainen rooli markkinoinnin kaikilla osa-alueilla.
On vain yksi tilaisuus tehdä hyvä ensivaikutelma
Nerokas design on yhdistelmä tehokasta viestintää, tiedon välittämistä, brändin rakentamista, kohderyhmiin vetoamista ja tarinan kerrontaa. Esimerkiksi infografiikka on oiva tapa havainnollistaa ja kiteyttää iso määrä informaatiota, jota yleisösi tuskin muuten jaksaisi lukea tai kuunnella.
Ei myöskään pidä unohtaa saavutettavuuden merkitystä verkkosivujen, mobiilisovellusten ja erilaisten markkinointimateriaalien suunnittelussa. Vaikka EU:n saavutettavuusdirektiivi ei suoraan koskisikaan omaa toimialaa, jokaisen vastuullisen yrityksen kannattaa ottaa sen periaatteet huomioon.
Kuinka voimme olla avuksi?
- Logosuunnittelu
- Markkinointimateriaalit
- Animointi
- Julkaisut ja esitteet
- Kuvitukset
- Presentaatiot
- Infografiikat
- Lomake- ja asiakirjapohjat
LISÄÄ LIIKETTÄ LUOVUUDEN RATTAISIIN?
Ota yhteyttä
Alkoiko kiinnostaa?
Haluatko, että tuotamme epäreilua kilpailuetua myös sinulle? Pirauta tai laita viestiä!