Verkkosivustojen toteutus
Yrityksen sivusto ei ole vain käyntikortti, vaan aktiivinen myynnin ja markkinoinnin työkalu. Olipa kyseessä sitten B2B-yrityksen sivusto tai kuluttajabisnekseen suunnattu verkkokauppa, sukellamme syvälle liiketoimintaasi ja toteutamme strategiaa ja myyntiä tukevan perustan verkkopresenssillesi.
Meillä on nyt upeat, laadukkaat ja modernit sivut, jotka vastaavat asiakkaiden vaatimuksiin. Sisältö tukee strategiaa ja myyntiä sekä viestii asiantuntijuuttamme ja teknologista kyvykkyyttämme juuri oikealla tavalla.”
Aki Korhonen
Toimitusjohtaja, Senop OY
Enemmän kuin verkkosivusto!
Onnistunut verkkosivustouudistus lähtee huolellisesta suunnittelusta. Sivuston kohderyhmäkyselyiden ja -haastatteluiden avulla suunnittelemme käyttäjäkokemusta (UX), ja nykysivuston datakatsaus täydentää kokonaiskuvan.
Uudistukselle asetettujen tavoitteiden ja kerätyn taustatiedon pohjalta määrittelemme yhdessä kanssasi sivuston konseptin ja rakenteen. Huolellisesti suunniteltu tietorakenne mahdollistaa sen, että sivusto on helppo löytää, päivittää ja skaalata liiketoiminnan kehittyessä.
Käyttöliittymäsuunnittelu (UI) ja tekninen toteutus paketoivat verkkosivuston toimivaksi, käytettäväksi ja saavutettavaksi kokonaisuudeksi. Suomessa sijaitseva WordPress-sivustoille optimoitu palvelimemme varmistaa, että datasi on turvassa ja sivustosi toimii nopeasti.
Koodia vaille valmista viikossa
Unfairin liini sprintti sopii sivustouudistuksiin mainiosti. Kun työskentelemme kanssasi tiiviisti viikon ajan, saamme lyhennettyä projektin läpimenoaikaa huomattavasti. Kuukausien kommentointikierroksille ei ole tarvetta, kun tekeminen on läpinäkyvää ja pidämme sinut kartalla edistymisestä.
Kysy meiltä myös näistä
- WordPress
- Evästehallinta ja GDPR
- Integraatiot
- Koulutukset
- Sivuston ylläpito
- UX-suunnittelu ja -kirjoittaminen
Neljä vinkkiä sivustouudistuksessa onnistumiseen
1. Käyttäjäkokemus määrittää, miten sivusto menestyy
Jotta sivustosi palvelisi käyttäjiään, pitää suunnittelussa ottaa huomioon kohderyhmät. Saavutettavuus ja käytettävyys ohjaavat toteutusta, jottei sivustokäynti pääty kävijän turhautumiseen.
2. Kaikkien sisältöjen ja toiminnallisuuksien tulee tukea tavoitteita
Painikkeen sijainti saattaa ratkaista sen, ottaako kävijä yhteyttä vai ei. Meidän avullamme voit tarrata sivustokävijää kädestä kiinni ja ohjata hänet oleellisten sisältöjen kautta kohti konversiota!
3. Verkkosivusto ei ole yksinäinen saareke
Parhaimmillaan sivusto kerää dataa, jota voi hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä ja esimerkiksi mainoskampanjoiden optimoimisessa. Otamme sivustosi osaksi myyntiprosessia ja vähennämme manuaalista työtä esimerkiksi HubSpot-integraatiolla.
4. Sivusto on prosessi, joka ei ikinä pääty
Liiketoimintasi kehittyy ja niin pitäisi kehittyä sivustosikin. Sivustoa ei kannata rakentaa ja unohtaa seuraavaan uudistukseen asti, vaan sitä on syytä kehittää. Me rakennamme sivustoja, joiden jatkokehitys ja isommat uudistukset eivät vaadi täydellistä remonttia.