Sisältömarkkinointi

Hyvän sisältömarkkinoinnin erottaa huonosta se, että ensimmäinen tuntuu luonnolliselta ja jälkimmäinen pakotetulta. Parhaimmillaan sisältömarkkinointi on yksi tehokkaimmista tavoista vahvistaa yleisön sitoutumista, lisätä tunnettuutta ja kasvattaa myyntiä.

Digitaalinen sisältömarkkinointi on liikkuva maali, johon osuminen vaatii ajan hermolla pysymistä ja vähintään kohtuullista ymmärrystä eri kanavien lainalaisuuksista.

Arttu rantakärkkä
Viestinnän asiantuntija, unfair

Ihmiset kuulevat faktoja, mutta tuntevat ja muistavat tarinoita

Sisältömarkkinointiin kannattaa suhtautua kuin kutkuttaviin ensitreffeihin – jos vain juttelet itsestäsi, tuskin tulee toisia. Enää ei riitä, että yritys markkinoi tuotteitaan ja palvelujaan kertomalla, kuinka upeita ne ovat. Sen sijaan asiakkaille on kyettävä tarjoamaan todellista arvoa ja houkutella heitä samaistuttavien tarinoiden ja tosielämän esimerkkien avulla.

Sisältöjä, jotka johdattavat asiakkaasi kohti kauppaa

Supervoimamme on yhdistää toimiala- ja kohderyhmäymmärrys liiketoiminnan tavoitteisiin. Auditoimme nykytilan, laadimme kehitysehdotukset ja tunnistamme eri kohderyhmien ostopäätökseen vaikuttavat tekijät. Ideoimme kanssasi oikeat sisällöt oikeaan ostoputken vaiheeseen sekä huolehdimme sisällöntuotannosta, julkaisusta ja tulosten raportoinnista.

Hallitsemme niin vaativan kuin viihdyttävän sisältömarkkinoinnin, joka on hakukoneystävällistä ja monikanavaista. Esimerkiksi blogiartikkelit on helppo jalostaa mediatiedotteiksi, videoiksi, infograafeiksi, oppaiksi tai vaikkapa webinaareiksi ja podcasteiksi. Erityisen tehokasta inboundia sisältömarkkinoinnilla saadaan yhdistämällä se markkinoinnin automaatioon.

Saisiko olla Sisältömarkkinointia?

  • Sisältöstrategiat
  • Sisältösuunnitelmat
  • Some-suunnitelmat ja -sisällöt
  • Blogit- ja asiantuntija-artikkelit
  • Natiiviartikkelit
  • Asiakas- ja sidosryhmälehdet
  • Uutiskirjeet
  • Ladattavat oppaat
  • Referenssi- ja uratarinat/-videot
  • Webinaarit
  • Podcastit
  • Videotuotanto ja -markkinointi
  • Infograafit

Ota yhteyttä

Alkoiko kiinnostaa?

Haluatko, että tuotamme epäreilua kilpailuetua myös sinulle? Pirauta tai laita viestiä!

Lähetä meille viesti:

Unfair Hub