Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi houkuttelee asiakkaat luoksesi ja toteuttaa yrityksesi strategiaa mitattavalla tavalla.

Digitaalinen sisältömarkkinointi on liikkuva maali, johon osuminen vaatii ajan hermolla pysymistä ja vähintään kohtuullista ymmärrystä eri kanavien lainalaisuuksista.

Arttu rantakärkkä
Viestinnän asiantuntija, unfair

Luo kiinnostavaa sisältöä, joka ohjaa asiakkaita luoksesi jatkuvana virtana

Sisältömarkkinointi on digitaalisella aikakaudella suosioon noussut tapa tehdä markkinointia. Sen ajatuksena on tarjota potentiaalisille asiakkaille kohdennetusti niin hyödyllistä tai viihdyttävää sisältöä, että he haluavat vapaaehtoisesti viettää aikaa brändisi parissa. Siinä samalla he etenevät rakentamallasi ostopolulla kohti kauppaa.

Osana sisältömarkkinointia tuotettu sisältö on parhaimmillaan monikäyttöistä. Esimerkiksi yksittäinen blogiartikkeli voidaan jalostaa mediatiedotteeksi, usean somepäivityksen sarjaksi, ladattavaksi oppaaksi ja niin edelleen. Monikäyttöisestä sisällöstä hyötyvät markkinointi- ja myyntiosastot, mutta myös muun muassa HR ja sisäinen viestintä. Tuotamme sinulle sisältöjä monikäyttöisyys ja -kanavaisuus mielessä – tarvittaessa teemme samalla kertaa sekä teksti-, kuva- että videosisällöt.

Sisältömarkkinointi <3 strategia

Me Unfairilla tuomme sisältömarkkinointisi ytimeen kohderyhmäymmärryksen ja liiketoiminnan tavoitteet. Näin varmistamme, että teemme strategiaasi tukevia sisältöjä, jotka luovat lisäarvoa sekä yrityksellesi että asiakkaillesi.

Sisältömarkkinointi yhdistettynä markkinoinnin automaatioon luo vankan pohjan onnistuneelle inbound-markkinoinnille.

Miksi tekisit sisältömarkkinointia?

  • Sisältömarkkinointi jauhaa prospekteista liidejä ja liideistä asiakkaita väsymättä kellon ympäri.
  • Hyvät sisällöt saavat asiakkaat hakeutumaan oma-aloitteisesti luoksesi, jolloin voit lopettaa asiakkaiden perässä säntäilyn.
  • Sisältömarkkinointi mukautuu tarpeisiisi: se toimii kaikissa kanavissa ja kaikissa ostopolun vaiheissa.
  • Sisältömarkkinoinnin mitattavuuden ansiosta teet markkinointia mutuilun sijaan dataan pohjautuen.
  • Jatkuvaan sisältömarkkinointiin tekemäsi sijoitukset tuottavat tuloksia jopa vuosien ajan, eivätkä rahasi haihdu savuna ilmaan rajatun kampanja-ajan jälkeen.
  • Verkossa yritystäsi ei ole olemassa, jos et löydy oikeaan aikaan oikeilla hakutermeillä – sisältömarkkinointi auttaa sinua nousemaan Google-tulosten kärkikahinoihin.

Sinulla on tarina. Me autamme kertomaan sen kiinnostavasti!

  • Sisältöstrategiat
  • Sisältösuunnitelmat
  • Blogi- ja asiantuntija-artikkelit
  • Uutiskirjeet
  • Ladattavat oppaat
  • Somejulkaisut
  • Infograafit
  • Webinaarit
  • Podcastit
  • Videot
  • Natiiviartikkelit
  • Asiakaslehdet

Unfair Hub