Liini sprintti

Miksi rakentaa mikroon 20 nappulaa, jos asiakas käyttää vain kahta? Liini sprintti on äkkilähtö uuden tuotteen tai palvelun ketterään testaamiseen markkinoilla.

Halusimme, että tuloksia saadaan nopeasti. Usein projekteja hiotaan pitkään, ja ne venyvät ja venyvät. Unfairin Sprintissä asiat selkiytyivät nopeasti. 

Armi Uusi-Rauva, HSE Assistant, Valmet

Timanttisia tuloksia lyhyessä ajassa

Sprinttimalli on tehokas tapa viedä läpi perinteisesti pitkiä prosesseja, kuten brändiuudistuksia tai kampanjoiden sekä web-sivustojen suunnittelua. Liini sprintti on täydellinen esimerkki ketterästä tekemisestä, johon luotamme täysin.

Vauhditettu alku tehostaa työskentelyä projektin loppupäässä.
Sprinttiä hyödyntäen olemme toteuttaneet asiakkaillemme muun muassa verkkosivustoja ja lanseerauskampanjoita sekä suunnitelleet brändi-ilmeitä, asiakaslehtiä ja tuotekatalogeja. Esimerkiksi web-sivustoprojekti kestää usein peräti 6 kuukautta, mutta sprinttimallin avulla se voidaan rutistaa jopa 1–3 kuukauteen – eikä laadusta tingitä silti yhtään.

Tiivis tekeminen luo pohjan luottamukselle

Liinin sprintin ideana on tiivistää jopa kuukausien työ yhteen viikkoon. Kun projektille laitetaan tiukka aikaraja, fokus säilyy kirkkaana ja kaikki sitoutuvat yhteisen tavoitteen saavuttamiseen.

Hienous piilee asiakkaan ja Unfairin tiimin saumattomassa yhteistyössä sekä nopeissa konkreettisissa tuloksissa. Liinissä sprintissä tekijöidemme kalentereista on raivattu kaikki muu ja he pyhittävät aikansa 100 %:sti vain sinun projektillesi. 

Sprintti käynnistyy workshopilla ja tavoitteiden asettamisella, minkä jälkeen presentoimme työn etenemistä päivittäin. Näin kaikki avainhenkilöt voivat vaikuttaa näkemäänsä heti, eikä kallisarvoista aikaa hukata vääriin asioihin. Heitä siis heipat loputtomille kommentointikierroksille. Päätöksenteko tapahtuu tässä ja nyt – ja lopputulos on kerrasta priimaa!

Koska aikataulu oli tiukka ja kyseessä täysin uudenlainen konsepti, lanseeraukseen eivät olisi riittäneet perusturvalliset ratkaisut. Jos toimistolla on pokkaa tarjota valmista kampanjaehdotusta vain kolmen päivän rutistuksen jälkeen, on tekijöiden pakko olla tarpeeksi taitavia ja rohkeita tekemään juuri meidän näköistämme kamppista.

Katta Heikkilä, Hub Manager, MOW Supernova

Unfairin osalta liinin markkinoinnin lupaus on selvästi lunastettu. Kaikkien palvelukuvausten päivitys olisi vienyt kerralla kuusi kuukautta, jonka jälkeen projektin olisi saanut aloittaa taas alusta. Unfairin kanssa oli helppoa työskennellä, meillä yhdistyy sama arvomaailma sekä tekemisen syke. Heti kättelyssä tuli tunne, että Unfair ymmärtää meidän ekosysteemiä.

Anna Jalonen, Markkinointipäällikkö, Barona Group

Miten se tehdään

Workshop

Käymme yhdessä läpi yrityksesi strategiset tavoitteet ja mitkä termit tuovat liikennettä sivustollesi.

4 päivää aherrusta

Tiimi käärii hihat ja presentoi tuotoksia päivittäin. Työtä jatketaan eteenpäin palautteen pohjalta.

Valmis konsepti

Viikon aikana syntynyt tuotos viimeistellään, testataan kohderyhmällä ja hyväksytetään asiakkaalla.

Jalkautus

Toimenpiteet viedään käytäntöön yhdessä sovitun suunnitelman ja budjetin mukaisesti.

Sprintistä sanottua

Unfair ymmärsi meitä ja liiketoimintaamme, ja toteutti onnistuneesti strategiamme ja arvojemme mukaisen brändiuudistuksen. Olen kuullut talon sisältä pelkkää hyvää tehdystä työstä, ja olemme hyvin tyytyväisiä yhteistyön tuloksiin. Lisäksi Unfairin kanssa on ollut todella kiva tehdä töitä.

Mirva Leppälaakso, viestintäpäällikkö, Treili Oy

Unfair kuunteli meitä ja toimi koko ajan asiakas edellä. Oli hämmästyttävää, miten hienosti he pystyivät lennosta muuttamaan suuntaa. He saivat meidät katsomaan asioita uudella tavalla. 

Armi Uusi-Rauva, HSE Assistant, Valmet

Ota yhteyttä

Liini sprintti on loistava vaihtoehto, kun tarvitaan ketterää tekemistä.

Soita Tarulle!

Taru Kumpulainen

vt CEO & strategi (founder)

+358 40 080 6379

Lähetä meille viesti:

Liinin sprintin tuloksia