Uudet verkkosivut B2B-palveluiden myynnin tueksi
Myynnin monitoimitalo Soldem kaipasi verkkosivuilleen niin brändin vahvistamista kuin B2B-palveluiden selkeämpää esilletuontia.
Vanhan sivuston päivittäminen oli hankalaa. Kun kaikenlaisia purkkaviritelmiä kertyi tarpeeksi, kokonaisuus ei enää ollut järkevästi hallinnassa. Unfair auttoi meitä rakentamaan sivuston, jonka päivittäminen ja uusien sivujen luominen onnistuu kätevästi meiltä itseltämme.
Elina Nordlund, markkinointikoordinaattori
Raikkaan ilmeen ja houkuttelevien palveluiden lisäksi esimerkiksi selkeämpi navigointi, mobiiliystävällisyys ja integrointi sosiaaliseen mediaan nousivat tavoitteiksi.
Emme edes harkinneet tekijäksi muita kuin Unfairia. Aiempien strategia- ja viestintäprojektien perusteella tiedämme, että Unfair ymmärtää sekä meitä yrityksenä että koko toimialaa.
Elina Nordlund, markkinointikoordinaattori
Räätälöity liini sprintti toi nopeita tuloksia
Soldemilla käytiin edellisiä verkkosivuja huolellisesti läpi ennen uudistuksen aloittamista. Sen lisäksi, että tummanpuhuvat sivut eivät visuaalisesti enää tuntuneet omilta, tekniset haasteet kiusasivat arjessa. Myös asiakaspersoonien ja kohderyhmien analysointiin käytettiin paljon aikaa.
Meille oli tärkeää, että saimme uusien nettisivujen kautta kokonaisvaltaista tukea B2B-palveluidemme esiintuomiseen. Unfairin avulla luotiin sellaiset sisällöt, jotka nousevat myös hakutuloksissa esille. Saimme hyvät eväät myös sisältöjen päivittämiseen jatkossa.
Veera Lehtismäki, toimitusjohtaja
Viikon mittainen sprintti sisälsi workshopin sekä päivittäiset tsekkipalaverit Unfairin kanssa. Viestintä pidettiin helppona ja läpinäkyvänä esimerkiksi Trello-organisointityökalun avulla. Hakukonemarkkinointi B2B-avainsanoineen huomioitiin suunnittelun alusta asti. Viikon jälkeen Unfairilla oli jo selvät speksit uuden sivuston ilmeestä ja rakenteesta.
Mutkaton yhteistyö siivitti tekemistä
Uusi, entistä selkeämpi navigointi johdattaa kävijät helpommin heidän etsimilleen alasivuille. Soldemin rekrytointia profiloitiin laajemmalle ikähaarukalle ja hakemusten jättämistä helpotettiin. B2B-palveluiden buustaaminen näkyy parempina hakukonetuloksina ja uusina liideinä.
Raikkaan ilmeen täydentämiseksi kuvapankkikuvat korvattiin valokuvaajan ottamilla kuvilla. Unfair oli mukana ohjeistamassa kuvaajaa ja neuvomassa kuvausympäristön kanssa. Viime vuoden lopulla auennut uusi sivusto on jo nyt saanut paljon kehuja niin B2B-asiakkailta, töitä hakevilta kuin muilta sidosryhmiltä. Kohderyhmiä kiinnostavan sisällön lisääminen uusille sivuille on nyt helppoa.
Arvostamme Unfairissa sitä, että he uskaltavat myös sanoa meille vastaan. He kertovat, mitkä asiat ovat oikeasti mahdollisia ja järkeviä toteuttaa. Olimme samalla aaltopituudella alusta asti.
Elina Nordlund, markkinointikoordinaattori
Uudet verkkosivut paitsi tuovat esiin Soldemin asiantuntijuutta, myös nostavat koko yrityksen profiilia B2B-palveluiden tarjoajana. Jatkossa analytiikka auttaa lisäämään löydettävyyttä entisestään – yhtä lailla työnhakijoiden, myynnin asiakaspalvelua kuin vaikka valmennusta etsivien joukossa.
Myynnin monitoimitalo täynnä onnellisia kohtaamisia
Soldemilla on yli 15 vuoden laaja-alainen ja vahva kokemus myynnin tekemisestä kuluttajille sekä yrityksille. Yrityksen matka alkoi puhelinmyynnin parissa, mutta nykyään myyntiä tehdään useassa eri myyntikanavassa. Soldemille myynti on paljon muutakin kuin vain kaupan tekemistä. Se on ihmisten kohtaamista – asiakkaan tarpeiden kuulemista ja niihin vastaamista.
Ota yhteyttä
Alkoiko kiinnostaa?
Haluatko, että tuotamme epäreilua kilpailuetua myös sinulle? Pirauta tai laita viestiä!