Epäreilun hyvä podcast: Verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen
Tämänkertaisessa podcastissa käsittelemme asiakaskokemyksen kehittämistä verkkokaupassa. Mitä se on? Mistä se muodostuu? Kuinka sitä voi kehittää?
Tänään on kansainvälinen podcast-päivä! Sen kunniaksi tänään julkaistiin Unfairin kolmas jakso Epäreilun hyvää podcastia.
Tämän kertaisessa jaksossa käsittelemme digitaalista asiakaskokemusta verkkokaupassa. Mitä se on? Mistä se muodostuu? Kuinka asiakaskokemuksen kehittämisellä voi kasvattaa myyntiä?
Aiheesta keskustelemassa digitaalisen markkinoinnin asiantuntijamme Juuso ja Tume sekä verkkokauppoja rakentava web-kehittäjämme Eelis.
Tästä suoraan kuuntelemaan!
Epäreilun hyvä podcast
Nosta markkinointisi hurjaan laukkaan Unfairin podcastin avulla! Ohjelmassa kerromme käytännönläheisesti, miten voit hyödyntää Lean Start Up -menetelmiä markkinoinnissa ja omassa bisneksessäsi. Jokaisessa jaksossa mukana Unfairin oma tiimiläinen jakamassa parhaat vinkit ja kysymässä kiperimmät kysymykset vaihtuvilta vierailijoita. Kuuntele epäreilun hyvää keskustelua ja kartuta kilpailuetua Unfairin ääniaalloilla!
Podcastimme löytyy myös Spotifysta nimellä Epäreilun hyvä podcast.