Esihenkilön vuorovaikutus – vahvista tärkeitä työelämätaitoja
Digitaalisessa markkinoinnissa parasta on se, että lähes kaikkea voi mitata. Kun tunnistat onnistumisten ja epäonnistumisten juurisyyt, voit parantaa markkinoinnin kannattavuutta sekä saavuttaa myyntitavoitteet aiempaa tehokkaammin. Olisiko nyt aika heittää hyvästit arvailulle, ja perustaa päätökset piinkovaan faktaan?
Google Analytics on tärkeä työkalu sekä markkinoinnille että myynnille. Unfairin koulutuksessa saat hyvän käsityksen siitä, miten Google Analytics toimii ja miten markkinointia sekä myyntiä voidaan kehittää datavetoisesti. Opit myös seuraamaan markkinointikampanjoiden kannattavuutta sekä analysoimaan sitä, mistä sivustokävijänne tulevat, mitä he sivuillanne tekevät ja mikä saa heidät poistumaan sivuilta eli miksi menetätte asiakkaita.
Koulutuksen sisältö
Koulutus räätälöidään tarpeisiinne seuraavista teemoista:
- Web-analytiikan perusteet
- Yleisimmät analytiikkatyökalut
- Google Analyticsin perusteet
- Facebook Pixel osaana web-analytiikkaa
Koulutus voidaan toteuttaa eri pituisina kokonaisuuksina ja räätälöidä sekä myynti- että markkinointitiimienne tarpeisiin. Tehdään juuri sopiva kokonaisuus, joka palvelee juuri teitä! Pyydä tarjous!
Unfairin koulutuksessa opit hyödyntämään web-analytiikkaa markkinoinnin ja myynnin datavetoisessa johtamisessa.

Juuso on digipilveen sujuvasti sukeltava, kohdennetun verkkomainonnan ja verkon ostopolkujen asiantuntija. Juuso nauttii asiakkaiden bisneksen tukemisesta digitaalisen markkinoinnin keinoin ja kehittää omaa osaamistaan jatkuvasti. Hän uskoo, että markkinoinnin automaatio vie yritysten markkinoinnin mitattavuuden uudelle tasolle.
Kysy lisää!
p. +358 40 524 7967 / juuso@unfair.fi