Digitaalinen asiakaskokemus – erotu kilpailijoista ja sitouta asiakkaasi
Asiakaskokemus on yksi merkittävimmistä ostopäätökseen vaikuttavista seikoista. Jopa 70 % ostopäätöksistä pohjautuu aiempaan asiakaskokemukseen ja 32 % asiakkaista on valmiita päättämään asiakassuhteen vain yhden huonon kokemuksen perusteella.
Sitä mukaa kun palvelut ja asiakkaat siirtyvät sankoin joukoin verkkoon, myös asiakaskokemuksen johtaminen muuttuu. Enää riitä, että myymälä on sisustettu kivasti, vaan kokemuksen on jatkuttava saumattomasti kanavasta toiseen. Digitaalinen asiakaskokemus on kilpailuetu, jonka avulla varmistat sujuvan ostokokemuksen ja hurmaat asiakkaasi.
Unfairin koulutuksessa opit kehittämään digitaalisia kanaviasi aiempaa asiakaslähtöisemmäksi. Tiedät, mistä ensiluokkainen asiakaskokemus digikanavissa syntyy ja miten sitä voidaan parantaa. Saat käyttöösi testattuja ja hyväksi havaittuja työkaluja, joita voit hyödyntää matkallasi kohti viiden tähden asiakaskokemusta. Opit myös mittaamaan digitaalista asiakaskokemusta.
Koulutuksen sisältö
Koulutuksessa perehdymme muun muassa seuraaviin teemoihin:
- Mistä digitaalinen asiakaskokemus syntyy?
- Digitaalisen asiakaskokemuksen nykytila-analyysi
- Digitaalisen asiakaskokemuksen rakennuspalikat ostopolun eri vaiheissa
- Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen
Koulutuksen sisältöjä voidaan painottaa ja pituutta säätää niin, että kokonaisuus vastaa juuri sinun organisaatiosi tarpeita. Pyydä tarjous!
Digitaalinen asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä 2020-luvun kilpailukykytekijöistä. Unfairin koulutuksessa opit, miten hurmaat asiakkaasi myös digikanavissa.

Juuso on digipilveen sujuvasti sukeltava, kohdennetun verkkomainonnan ja verkon ostopolkujen asiantuntija. Juuso nauttii asiakkaiden bisneksen tukemisesta digitaalisen markkinoinnin keinoin ja kehittää omaa osaamistaan jatkuvasti. Hän uskoo, että markkinoinnin automaatio vie yritysten markkinoinnin mitattavuuden uudelle tasolle.
Kysy lisää!
p. +358 40 524 7967 / juuso@unfair.fi