Digimarkkinointi

”Marketing
without data is like driving with your eyes closed.” – Dan Zarrella

Liian helposti unohdetaan kysyä, kuinka paljon markkinointi lopulta toi kauppaa. On suoraa hulluutta heittää rahoja hukkaan vain siksi, että mitataan vääriä asioita tai ei oteta opiksi siitä, mitä on tehty. Digimarkkinoinnissa jatkuva mittarointi ja datan analysointi tuottaa tietoa strategiseen päätöksentekoon, asiakasymmärryksen lisäämiseen ja markkinoinnin entistä tarkempaan kohdentamiseen.

Sytymme markkinoinnin automaatiosta ja myynnin digitalisoinnista. Autamme kasvattamaan myyntiä, kehittämään asiakaskokemusta sekä testaamaan ja kehittämään uusia, menestyviä tuotteita. Toteutamme verkkokauppoja, -sivustoja ja kampanjoita, jotka generoivat liidejä, lisäävät liikevaihtoa sekä parantavat palvelua. Kiritämme sijoitustasi Googlen hakutuloksissa ja tuotamme koukuttavaa sisältöä sosiaaliseen mediaan.

Markkinoinnin digiloikka

Strategiatyöpaja markkinoinnin ja myynnin
digitalisointiin

Tiedätkö, miten asiakkaasi verkossa käyttäytyvät, mitä tietoa he etsivät ja miten he ostavat? Markkinoinnin digiloikka starttaa nykytilan kartoituksesta, kohderyhmien tuntemisesta sekä kanavien, ostopolkujen  ja mittareiden rakentamisesta.

Workshopissa määritellään, miten asiakkaan matkaa johdetaan verkossa aina kiinnostuksen herättämisestä, kaupantekoon ja suositteluun. Työpaja toteutetaan aina osana verkkosivujen tai nettikaupan uudistamista sekä  sisältömarkkinoinnin tai markkinoinnin automaation käynnistämistä.

SEO & GOOGLE ADWORDS -ANALYYSI

Potkua hakukonenäkyvyyteen ja -mainontaan

Tulevaisuudessa menestyvät yritykset, joiden toiminta on asiakaslähtöistä, ketterää ja kustannustehokasta. SEO & Google Adwords -analyysi kertoo, millä hakusanoilla kävijät löytävät sivuillesi, mitkä kanavat toimivat parhaiten, paljonko mainonta tuottaa euroja ja missä kohtaa ostoputkea asiakkaasi mahdollisesti karkaavat. Ja tietenkin sen, miten voit tehdä asioita jatkossa paremmin!

Tarvittaessa optimoimme sivuston, rakennamme kampanjat ja testaamme, millaiset hakusanat, mainosmuodot ja kohdennukset tuottavat parhaan tuloksen parhaaseen hintaan. Suosittelemme SEO & Google Adwords -analyysiä täydentämään Digiloikka-työpajaa.

MARKKINOINNIN AUTOMAATIO

Työkalu, joka säästää
aikaa, vaivaa ja rahaa

On turha huutaa, jos kukaan ei kuuntele. Markkinoinnin automaatio opettaa kohdentamaan oikean viestin oikealle kohderyhmälle, generoi kontakteja ja lämmittää liidiä ostoputkessa, kunnes se on riittävän kuuma tarjoiltavaksi myynnille.

Automaation ydin on flow eli sarja ennalta määriteltyjä toimenpiteitä, jotka aktivoituvat asiakkaan käyttäytymisen mukaan. Järjestelmä tunnistaa, pisteyttää ja jäljittää liidit automaattisesti, mikä helpottaa myyjien työtä ja mahdollistaa toimenpiteiden takaisinmaksun mittaamisen. Flow määritellään ja rakennetaan Digiloikka-työpajan pohjalta.