19/9/2017

50% lisäpotkua myyntiin – Optimal Performancen yritysmyynnin missio kirkastui Unfairin käsissä

Oikeilla myynnin materiaaleilla karhu kaatuu useammankin kerran. Tämä todettiin Optimal Performancen yritysvalmennusten myynnissä, jossa Unfairin kiteyttämät myyntistrategia ja -materiaalit edesauttavat työhyvinvointivalmennusten markkinointia.

Optimal Performancen myyntimateriaalit ovat Unfairin käsialaa

Oikeilla myynnin materiaaleilla karhu kaatuu useammankin kerran. Tämä todettiin Optimal Performancen yritysvalmennusten myynnissä, jossa Unfairin kiteyttämät myyntistrategia ja -materiaalit edesauttavat työhyvinvointivalmennusten markkinointia.

Pienillä muutoksilla voi tulla iso tulos. Tämä tiedetään sekä Suomen johtavassa hyvinvointivalmennusyritys Optimal Performancessa kuin liinin markkinoinnin nimeen vannovassa Unfairissa. Yhteistyön tuloksena Optimal Performancen suositun työhyvinvointivalmennuksen viesti ja hyöty kirkastettiin, ja monivaiheista myyntiä helpotettiin uudella, entistä selkeämmällä ja helposti mitattavalla myyntikonseptilla.

– Unfairin konseptoima tukimateriaali auttaa hallitsemaan myynnin eri vaiheita. Sitä on ollut helppo käyttää ja muokata tilanteen mukaan. Sen ja aktivoivan valmennuskutsun myötä työhyvinvointivalmennusten osallistumisprosentti on jo kasvanut puolella. Samalla asiakkaidemme työ helpottuu, kun me aktivoimme henkilöstön heidän puolestaan, kertoo Optimal Performancen yritysmyynnin johtaja Kimmo Aro.

Hyvinvointivalmennusten myynti yrityksille on Aron kokemuksen mukaan karhun kaatamista moneen kertaan. Koko henkilöstön jaksamista ja motivaatiota tukevan valmennuksen hyödyt tulee myydä organisaation eri päättäjien ohella viimein myös valmennukseen osallistuville työntekijöille. Kun myyntimateriaali on tarpeiden mukaan suunniteltu, on helppo keskittyä olennaiseen. Aron mukaan uudet materiaalit ovat kantaneet jo selvää tulosta.

– Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Unfairilla on kyky kiteyttää olennainen ja visualisoida kokonaisuus helposti viestittävään muotoon. Myyntiä helpottaa, kun valmennus ja sen hyödyt voi konkreettisesti näyttää asiakkaalle, kiittää Aro.

Hyvistä ideoista kannattavaa liiketoimintaa

Sekä Optimal Performancella että Unfairilla uskotaan ketterien kokeilujen tehoon. Aron mukaan salliva ote erottaa Optimal Performancen monista muista alansa toimijoista.

– Meille on tärkeää innostaa ihmisiä kokeilemaan erilaisia hyvinvointiin vaikuttavia tapoja, joista kannustamme valitsemaan itselle sopivimmat osaksi arkea, summaa Aro.

Samanhenkisen yrityksen kanssa on hyvä tehdä yhteistyötä. Aron mukaan Unfair on kannustanut kokeilemaan erilaisia tapoja yritysmyynnin kasvattamiseen. Näistä Mailchimp on jo vakiintunut Optimal Performancen käyttöön.

– Unfair on hyvän tuulen markkinointitoimisto, jossa asiakkaista ja heidän pulmista välitetään aidosti, ilman turhaa jäykistelyä. Suosittelen yhteistyötä Unfairin kanssa kaikille, joilla on visio, jonka paketointiin, tuotteistukseen tai visualisointiin kaipaa apua!

Kaipaatko apua oman viestisi tai visiosi kirkastukseen? Unfairin taitava talli on palveluksessasi – ota yhteyttä ja jutellaan lisää!

Psst. Miten teillä jaksetaan töissä? Optimal Performancen maksuttoman tunnin työhyvinvointivalmennuksen voi tilata yrityksellesi täältä

E-BOOKIT

Olemme kirjoittaneet kolme e-bookia toisin tekemisestä ja liinimmästä yrittämisestä. Mukana lukuisien yrittäjien ja toisinajattelijoiden ajatuksia menestymisestä ja tarinoita siitä, mitä Lean-ajattelulla voidaan saada aikaan!

Lataa kirjat maksutta alta: